[13. Organ vida] Cem A.: Crit Club

[13. Organ vida] Cem A.: Crit Club

Crit Club je kontekstualna izvedba koju je osmislio Cem A., također poznatiji na Instagramu kao freeze_magazine, koji kreira prostor za razigrana neslaganja, pozivajući na raspravu o nemogućim pitanjima vezanim za umjetnost.

U panelu sudjeluju Nikola Bojić, Bettina Freimann, Fette Sans, Abbas Zahedi, a moderator je Cem A.

Okupljeni u debati, sudionic⁞i su primorani snaći se u neistraženim područjima kroz igranje ​​uloga i brzo razmišljanje. Od njih se traži da daju svoj odgovor na namjerno nerealno pitanje: je li tehnologija dobra za umjetnost?

 

Cem A. je umjetnik s iskustvom u antropologiji. Poznat je po vođenju stranice @freeze_magazine posvećene memeovima o umjetnosti te po site-specific instalacijama. Njegov rad istražuje teme kao što su viralnost i performativnost, često kroz suradničke projekte. Imao je samostalne izložbe u institucijama kao što su Louisiana Museum, Barbican Center, ZKM Karlsruhe, Berlinische Galerie, Künstlerhaus Bethanien i Museum Wiesbaden. Njegov rad također je predstavljen na: documenta fifteen, Istanbul Modern, Mudam Luxembourg, Klima Biennale u Beču i 14. Bijenale mladih umjetnika, Muzej suvremene umjetnosti u Skoplju. Držao je predavanja na Royal College of Art London, HEAD Geneva, HDK Valand i Universität der Künste Berlin.

Bettina Freimann nezavisna je kustosica i voditeljica projekta 9. trijenala fotografije u Hamburgu 2026. Kao ko-kustosica umjetničkog prostora me Nue realizirala je brojne izložbe u Hamburgu s međunarodnim i lokalnim umjetnicima_cama i fotografima_kinjama u periodu od 2016. do 2021. Neki od njih bili su: Moshtari Hilal, Robin Hinsch, Joséfa Ntjam, Lu Yang, Tabita Rezaire, Buhlebezwe Siwani, Lorna Simpson, Hoda Tawakol i Ye Funa. Od 2021. radi kao nezavisna kustosica. Priredila je samostalne izložbe fotografa_kinje Claudiusa Schulzea ‘Traces of Fragility’ i Parise Azadi ‘Ordinary Grief’ u sklopu 8. trijenala fotografije u Hamburgu 2022. Bila je dio kustoskog tima ClimateArtFesta 2022.; kurirala je performans ‘Seeing / Unseeing’ s Isaacom Chong Waijem te grupnu izložbu ‘Clear River, Calm Sea’ u sklopu CHINA TIME 2022 i grupnu izložbu ‘In Our Hands’ s radovima AVAH Collectiva, Ursule Biemann i Ramija Hara na Fotofestiwal Lodz. https://www.instagram.com/bettina.freimann/

Dr. Nikola Bojić umjetnik je i istraživač s interesom za svemir, tehnologiju i budućnost. Njegovi su projekti prikazani u inozemstvu, uključujući Milanski trijenale, Bijenale u Venecijii i Taipeiju, Moderna Museet, ZKM i Kunsthalle Baden-Baden. Bio je gostujući predavač na ACT/MIT-u, a trenutno radi kao asistent na Akademiji likovnih umjetnosti u Zagrebu. Završio je poslijediplomski studij na Harvard Graduate School of Design, gdje se u svom završnom radu bavio proizvodnjom prostora.

Abbas Zahedi (r. 1984., London, Ujedinjeno Kraljevstvo), studirao je medicinu na UCL-u, a 2019. magistrirao je na fakultetu Central Saint Martins. U svom radu spaja suvremenu filozofiju, poetiku i društvenu dinamiku s performativnim i novomedijskim pristupima. Neke od njegovih izložbi su: Holding a Heart in Artifice, Nottingham Contemporary (2023.); Metatopia 10013, Anonymous Gallery, New York (2022.); London Open 2022, Whitechapel Gallery, London (2022.); Postwar Modern, Barbican, London (2022.); Testament, Goldsmiths CCA, London (2022.); Temporary Compositions, Galerija 31 Somerset House, London (2021.); Yarmonics 2021, Great Yarmoth, UK (2021.); D.E.VALUATION, Mécènes du Sud, Montpellier (2021.); 11 & 1, Belmacz, London (2021). Abbas je gostujući predavač na Royal College of Art (London), kao i predavač na sveučilištima diljem Ujedinjenog Kraljevstva i u inozemstvu.

Fette Sans je umjetnica čija konceptualna i interdisciplinarna praksa uključuje proizvodnju slika, pisanje, izvedbe, online geste, filmove, diskusije i instalacije. Godine 2021. napisala je scenarij, režirala i glumila u 45-minutnom filmu AGIRLICA, koji je premijerno prikazan u kinu BrotFabrik u sklopu njezine samostalne izložbe u Neun Kelcheu u Berlinu. Dobila je nagradu za najbolji film snimljen smartphoneom na Mykonos Film Festivalu 2022. i za najbolji eksperimentalni film na ARFF-u u Parizu. Godine 2017. izvela je petomjesečni performans u sobi Hotela Zoo Berlin, u kojem je čitavo vrijeme besplatno živjela. Ovaj opsežni projekt iznjedrio je niz videa, knjiga i predmeta. Njezin dugoročni performativni rad The bitter ends of (the technology of tenderness) izveden je u HAUS-u (Beč), na Organu Vida (Zagreb) i na festivalu Montag Modus (Alte Münze, Berlin). Držala je predavanja na Volksbühne u Berlinu, na Sveučilištu Bauhaus te za vrijeme Istanbulskog bijenala. Dobitnica je stipendija Stiftung Kunstfonds, Akademie der Künst i Kunststiftung NRW. Iduće godine sudjelovat će u tromjesečnoj rezidenciji u Malt Airu u Danskoj kako bi radila na novom filmu.

 

Povezani sadržaj