Paulina Jazvić: This is not another party
Služeći se nerijetko strategijom ironijskog, katkada i crnohumornog pristupa, Paulina Jazvić rječito progovara o prikrivenim individualnim traumama što neprimjetno ali kontinuirano oblikuje socio-psihološku anamnezu.
Vezano na osnovnu programsku odrednicu Galerije 90 – 60 – 90 za 2020. pod nazivom Čije je što?, koja u fokus zanimanja postavlja autorsko problematiziranje i propitivanje psiho-socijalnih aspekata što uvjetuju, definiraju i pozicioniraju ulogu rodnih, socijalno uvjetovanih i općenito kulturoloških aspekata u egzistenciji pojedinaca i/ili skupina, multimedijalna umjetnica Paulina Jazvić svojim višegodišnjim djelovanjem odražava upravo takvu problematiku. Njezini radovi odražavaju traume i fantazme svakodnevice, koji na nesvjesnoj razini, posredstvom suočavanja s traumatičnim iskustvima, utječu na identitet pojedinaca i skupina, stvarajući platformu za promišljanje nekih paralelnih, nerijetko prikrivenih osobnih narativa. Služeći se nerijetko strategijom ironijskog, katkada i crnohumornog pristupa, Paulina Jazvić rječito progovara o prikrivenim individualnim traumama što neprimjetno ali kontinuirano oblikuje socio-psihološku anamnezu. Kustos izložbe je Vanja Babić.
Paulina Jazvić (Zagreb,1973.) diplomirala je grafiku na Likovnoj akademiji u Zagrebu 2001. godine u klasi prof. Šuteja. 1995. diplomirala je Dizajn odjeće i tekstila na Tekstilno tehnološkom fakultetu u Zagrebu gdje je i danas zaposlena kao izvaredni professor. Izlagala je na preko 100 skupnih i 45 samosatlnih izložbi od kojih se ističu Sweet dreams u Galerijs MSU, u Muzeju suvremene umjetnosti u Zagrebu, I recommend Vodka u Laubi, kući za ljude i umjetnost te u Muzeju suvremene umjetnosti Istre, na Biennale Internazionale Dona, Trst, Italija... Nekoliko puta je boravila u Cite des Arts u Parizu. Do sada je za svoj rad primala sedam nagrada.
Vanja Babić (Zagreb, 1965.) diplomirao je Povijest umjetnosti i Povijest na Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Boravio je 1992. na dvomjesečnom stručnom usavršavanju u Peggy Guggenheim Museum u Veneciji. Od 1991. radi kao likovni kritičar i kustos. Redovito objavljuje kritike i prikaze izložbi u Vijencu (gdje je od 2011. urednik likovne rubrike) i Konturi, povremeno u 15 dana i Orisu, a objavljivao je i u danas više nepostojećim časopisima Cicero i Zor. Od 1995. je voditelj Galerije Matice hrvatske, a od 2009. i kustos Galerije Kranjčar. Kao galerijski voditelj organizirao je više od dvije stotine samostalnih ili skupnih izložbi, a kao kustos autorski je osmislio i stručnim predgovorom popratio više od stotinu samostalnih ili skupnih izložbi od kojih se ističu Pars Pro Toto – deset hrvatskih suvremenih autora u Galerie Le Loft Sévigné u Parizu (2012.); retrospektiva Borisa Šituma u sklopu ciklusa Jedan na jedan u Galeriji umjetnina u Splitu (2013.); (Ne)postojanost prostora - Arhitektura (s Nevom Lukić) u HDLU-u u Zagrebu (2014.); (In)constancy of Space – Struggle for Identity (s Nevom Lukić) u Artie et Amicitiae u Amsterdamu (2016.); Postmedijske strukture u Galeriji Galženica u Velikoj Gorici (2018.); (Ne)postojanost prostora – Prostori naracije i imaginacije (s Nevom Lukić) u HDLU-u u Zagrebu te Muzeju likovnih umjetnosti u Osijeku (2018.).
Važno!
Zbog epidemioloških mjera, molimo da nam putem ovog formulara javite dolazite li na program. Hvala!
kustos: Vanja Babić
organizacija: 90-60-90/Platforma za suvremenu umjetnost