de facto: Monuments

de facto: Monuments

[POGONATOR] Monuments je interdisciplinarna predstava koja spaja suvremeni ples i eksperimentalnu elektroničku glazbu pod kreativnim vodstvom Nikole Krgovića (N/OBE), u koreografiji i dramaturgiji Saše Božića.

U ovoj predstavi, ples i eksperimentalna elektronička glazba spajaju se kroz umjetničko istraživanje povijesti, arhitekture i kiparstva.

Zamišljena kao dio transmedijalnog proširenja N/OBE-ovog još neobjavljenog istoimenog albuma suvremene klupske glazbe, ova predstava je osmišljena oko šest regionalnih modernističkih spomenika Narodnooslobodilačke borbe. Tijekom rezidencije u Pogonu, u okviru programa Pogonator, autori Nikola Krgović N/OBE i Ivan Lušičić Liik razvijat će audiovizualne materijale za potrebe predstave, a program će rezultirati njihovom prezentacijom u Velikoj dvorani Jedinstva 31. listopada. Ulaz je slobodan.

Nikola Krgović (N/OBE) zagrebački je skladatelj elektronske glazbe, DJ, glazbeni producent, promoter i radijski voditelj. Njegova je autorska glazba obilježena bogatim produkcijskim vrijednostima, složenim ritmičko-metričkim formacijama i dramatičnim intenzitetom. Duboko ukorijenjena u praksu kirurškog dizajna zvuka, često ju odlikuje simbioza orkestralnih i tradicijskih glazbala unutar perkusivnih cjelina eksperimentalne klupske glazbe, gdje digitalno izmanipulirane glazbene sastavnice mutiraju u slojevite, progresivne aranžmane. 

Polje djelovanja Saše Božića vrlo je raznorodno i obuhvaća područja od kazališne režije, dramaturgije, koreografije i kreiranja dramskih tekstova do organizacije promotorskih kulturnih akcija i strateškog planiranja kulturnih projekata. Kao dramaturg surađuje sa priznatim koreografima i plesačima u zemlji i inozemstvu. Osniva i vodi Kazališnu grupu de facto.

de facto je umjetnička organizacija koja potiče produkcijsku djelatnost i razvoj autorskih projekata, kao i suradnju i koprodukciju radova međunarodnih umjetnika koji dijele slične interese na području izvedbenih umjetnosti. Projekti de facta bave se istraživanjem tanke granice između kazališta, plesa i performansa, preispitujući poroznost njihovih okvira i konstituciju izvođača unutar disparatnih modusa izvođačkih režima.

 

Povezani sadržaj